Ilmeentekijän ajatuksia

16.04.2019

Strategia ei saisi olla joutavaa höpinää

Mitä olisi tehtävä tänään?

En ole koskaan tykännyt strategiatyöskentelystä. Syynä on se, että se on monesti sellaista ylätason höpinää, joka ei kohtaa tavallista arkipäivää ja tavallista työntekijää juuri millään tavalla.

Räikeen brändipajoissa strategia on ihan arkipäiväinen juttu. Se on yrityksen arvomaailmaa, yhteisiä unelmia, vahvuuksia ja heikkouksia. Se on oikeita askeleita nykyhetkestä tulevaisuuteen.

 

Tärkeää on löytää ymmärrys siitä, mitä on tehtävä yrityksen eteen tänään

 

Brändipajan tuloksena yritykselle jää käteen kokonaiskuva yrityksen tulevaisuudesta, mutta myös ymmärrys siitä, mitä on tehtävä tänään.

Olen sitä mieltä, että asioista ei pitäisi turhaan tehdä monimutkaisia ja tylsiä. Räikeen Brändipajoissa saa kyllä luvan kanssa unelmoida mahdottomia, mutta ennen kaikkea tehdään konkreettisia lupauksia tulevaisuutta varten. Ja luodaan yrityksen arjesta tarkoituksellista ja tavoitteellista.

Videolla ajatuksiani brändipajoista, joissa strategia on simppeli juttu.

Miten päästään alkuun?

Ota yhteyttä!

    

Etusivu | Palvelut | Referenssit | Yhteystiedot | Tietosuojaseloste

 

   LuotettavaKumppaniyritys