
Hakukoneoptimointi
Jos yritystä ei löydy verkosta, sitä ei käytännössä ole olemassa. Mitä löydettävyyden parantamiseksi voi tehdä? Homma alkaa analyysillä, jonka pohjalta voidaan tehdä hakukonenäkyvyyden kehittämissuunnitelma.
Hakusana-analyysissä tutkitaan nykyistä verkkosivujen näkyvyyttä, hahmotellaan bisneksen kannalta keskeiset avainsanat, tutkitaan kilpailutilannetta ja hakusanojen hakuvolyymiä. Näiden perusteella tehdään suunnitelma hakukoneoptimoinnista sivustolle.
Hakukoneoptimoinnissa tehdään analyysin pohjalta tekniset ja sisällölliset toimenpiteet verkkosivuille hakukonenäkyvyyden parantamiseksi.
Hakukoneoptimointi
Paranna Google-näkyvyyttä
Hakukoneoptimointi on tärkeä osa verkkosivujen toteutusta. Hakukoneoptimointia voi myös jatkuvasti kehittää ja parantaa olemassa oleville nettisivuille.
Hakukoneoptimoinnissa ovat hyvin tärkeitä sekä tekniset että sisällölliset toimenpiteet. Sivuston tulee olla teknisiltä ominaisuuksiltaan hakukoneystävällinen, mutta myös sisällöissä on tarpeen huomioida tärkeimmät avainsanat.
Mitkä ovat sitten tärkeitä avainsanoja? Tässä auttaa Räikeen hakusana-analyysi, joka auttaa löytämään sen, miten sivustoa kannattaa optimoida.
Varaa hakukonenäkyvyyden analyysi, 390 €
Blogi
Rekry somessa? – Kyllä!
Rekrykampanjat somessa ovat edullisin ja yleensä myös toimivin tapa hakea uutta työvoimaa.
Suunnittelijan suusta: nettisivut
Selkeä, informatiivinen, kaunis. Tällä reseptillä tehdään mielestämme toimivat ja houkuttelevat nettisivut.
Tilitoimisto on yrittäjän tärkein kumppani
Webinaari tilitoimistoille ke 28.9.2022 klo 13