Hienoja sanoja
Palvelumuotoilu ja digitaalinen ostopolku. Huh, miten hienoja sanoja!
Räikee tunnetaan erityisesti simppeleistä nettisivuista, mitä toteutamme asiakkaillemme. Saamme niistä paljon positiivista palautetta, koska ihmiset pitävät selkeydestä ja siitä, että asiat löytyvät helposti. Me siis oikeastaan “konmaritamme” kotisivuja.

No mitenköhän edellä kuvattu asia liittyy tämän blogin aiheeseen? Siten, että me haluamme muutenkin tehdä asioista ymmärrettäviä ja yksinkertaisia. On päivänselvää, että siinä minkä osaa ja ymmärtää, myös parhaiten onnistuu. Siksi me ei tykätä kovin paljon käyttää hienoja sanoja, joissa kuulijalla jää arvailun varaa. Ja haluamme tehdä asioista niin yksinkertaisia kuin mahdollista. Tykkään Einsteinin ajatuksesta: “Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi.”
Apua palvelumuotoilusta
Autamme asiakkaitamme palvelukokemusten luomisessa ja parantamisessa. Siihen tarvitaan palvelumuotoilua, jonka tehtävänä on luoda tuotteista ja palveluista saavutettavia ja kiinnostavia. Samalla on tärkeää kehittää myös asiakaspalvelua ja liiketoimintaan liittyviä prosesseja.
Meidän tapamme tehdä palvelumuotoilua on siinä, että tarjoamme luovaa osaamistamme ja ihmisläheistä palvelua käyttöönne. Olemme aidosti kiinnostuneita siitä, että asiakkaamme menestyvät. Se vaatii sitä, että paneudumme kunnalla tarpeisiinne ja tavoitteisiinne – Saatte meistä luotettavan kumppanin.
Pistetäänkö törinää tötteröön ja luodaan asiakkaillenne ensiluokkainen palvelukokemus? Jätä soittopyyntö.
Digitaalinen ostopolku
Jos yrityksenne, tuotteenne tai palvelunne ei löydy verkosta, sitä ei käytännössä ole olemassakaan. Kaikki etsitään nykyisin netistä. Digitaalinen ostopolku on sitä, että etsitty asia löytyy, siihen syntyy kiinnostus, se on ostettavissa ja se pysyy mielessä.
Räikeetä tarvitaan siihen, että tuotamme kiinnostavat sisällöt, toimivat tekniset ratkaisut ja pystymme konsultoimaan ja kouluttamaan tuotteistuksessa ja markkinoinnissa sekä digitaalisten välineiden käytössä.
Parhaimmillaan yhteistyö mahdollistaa sen, että saamme molemmat keskittyä omaan tekemiseen. Te tuotatte palveluanne omalla ammattitaidollanne – Me huolehdimme siitä, että asiakkaanne digitaalinen ostopolku on kunnossa.
Aloitetaanko siitä, että rakennetaan kotisivut, joilla on oikeasti tekemistä markkinoinnin ja myynnin kanssa?

Juho Lehtola
toimitusjohtaja