Luukkumyynnin aika on ohi?
Myynnin ei tarvitse välttämättä olla enää vanhaan malliin luukuttamista. Se voi olla digimarkkinointia ja lämpimien liidien kontaktointia. On huikeaa, miten paljon voi vaikuttaa tuloksiin pelkästään somekanaviin toteutettujen kampanjoiden avulla!

Kuva: Jone Matilainen
ASIAKASTARINA
“ILMAN DIGIMARKKINOINTIA EI OLISI MEITÄ”
Tapijola-ikkunoiden toimitusjohtaja Jussi Aitto-Oja valitsi Räikeen markkinointikumppanikseen seurattuaan yrityksen toimintaa ensin etäältä. Valinta ei olisi voinut paremmin nappiin mennä. Yhteistyö on ollut saumatonta ja selkeyttänyt markkinointia siten, ettei yrittäjän itsensä tarvitse enää miettiä toimiiko se vai ei.
“Olemme saaneet kustannustehokasta markkinointiapua varsinkin some- ja digimarkkinoinnin puolella. Voisi sanoa, että ilman sitä ei olisi myöskään meitä. Näkyvyys ja markkinointi somessa on ollut meille välttämättömyys ja Räikee on hoitanut osuutensa kiitettävästi. Toiminta on selkeää, asiakasta kuunnellaan ja osataan myös sanoa jos joku asia ei toimi”, Jussi kertoo.
Tee digikampanjoista liidimagneetti
Myynti on nyt sitä, että kerätään kaupantekopaikat digimarkkinoinnin avulla. Räikeen toimintatapa on keskittyä simppeleihin kampanjaideoihin, näyttävään visuaaliseen toteutukseen ja tarkasti kohdennettuun mainontaan. Kokemuksemme todistavat, että tämä toimii. Näin haetaan liidit, joista tehdään kauppaa.
Digikampanjan avulla keräämme teille liidilistaa, joka tekee myynnistä paljon mukavampaa. Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!
Juho Lehtola
toimitusjohtaja
040 1741 241
juho@raikee.fi