Onko sinulla idea?
Ideasta tuotteeksi
Suomalaisissa yrityksissä on paljon innovaatioita, joiden mahdollisuuksia markkinoilla ei ole koskaan tosissaan selvitetty. On jopa valmiita huipputuotteita, joita ei ole markkinoitu kenellekään. Älä jätä innovaatioita vain omaan tietoosi!
Tärkeitä vaiheita idean jalostamisessa myyntikuntoon:
- tuotteistus (markkinaselvitys, sopivat kohderyhmät, asiakkaan ongelma & tuotteesi tarjoama ratkaisu, myynnin argumentit, tuotteen nimi, hinta, tuotekuvaukset, tuotteen graafinen ilme)
- markkinointisuunnitelma (markkinointikanavat kohderyhmittäin, tavoitteet, aikataulu, budjetti, mittarit)
Autamme sinua viemään innovaatiosi ihmisten ilmoille. Ideoidaan yhdessä tuotteen matkaa maailman ääriin!

Esimerkkejä tuotteistusprojekteista

Onemanvision Oy
- B2B-palveluiden tuotteistus, Arkitarina-konsepti
Edugames
- Blockistry-pelin brändäys ja tuotteistus


Tilikamut Oy
- Tilitoimistopalveluiden brändäys ja tuotteistus
Olisiko aika kehittää tuotteistusta?
Jätä soittopyyntö!
Blogi
Markkinointipäällikkö pitää markkinoinnin kokonaisuuden hyppysissä
Olisiko Räikee sinun markkinointipäällikkösi?
Rekry somessa? – Kyllä!
Rekrykampanjat somessa ovat edullisin ja yleensä myös toimivin tapa hakea uutta työvoimaa.
Suunnittelijan suusta: nettisivut
Selkeä, informatiivinen, kaunis. Tällä reseptillä tehdään mielestämme toimivat ja houkuttelevat nettisivut.