fbpx

Facebook & Instagram -mainonta: Yhteistyöllä tuloksiin

Tässä blogikirjoituksessa keskitymme siihen, kuinka yhteistyöllä, laadukkaalla sisällöllä ja visuaalisuudella voidaan saavuttaa merkittäviä tuloksia Facebookissa ja Instagramissa.

Digitaalinen markkinointi on dynaaminen ja jatkuvasti muuttuva kenttä, jossa yritykset kilpailevat kuluttajien huomiosta. Facebookin ja Instagramin kaltaiset sosiaalisen median alustat ovat nousseet tehokkaiksi välineiksi yrityksille tavoittaa kohdeyleisönsä.

Yhteistyöllä suunniteltua markkinointia

Markkinointi ei ole vain mainosten lähettämistä maailmalle; se on prosessi, joka alkaa ymmärryksestä ja suunnitelmasta. Uskomme tiiviiseen yhteistyöhön asiakkaidemme kanssa. Kun ideointi ja suunnittelu tehdään yhdessä, saavutamme kampanjoita, jotka todella puhuttelevat kohdeyleisöä ja edistävät asiakkaidemme liiketoimintatavoitteita. Toimenpiteet, joista on yhdessä sovittu, eivät jää jonnekin ”konepellin” alle, vaan asiakkaamme ovat tietoisia toimenpiteistä, joita heidän markkinoinnin hyväksi toteutetaan.

Sisältö on kuningas

Digimarkkinoinnissa sisältö ratkaisee. Sen on oltava kohdennettua, merkityksellistä ja sitouttavaa. Tiimillämme on erityistä osaamista sisällöntuotannossa, mikä mahdollistaa tarinankerronnan, joka resonoi yleisön kanssa ja erottaa asiakkaamme kilpailijoista. Oli kyseessä sitten kiehtovat blogikirjoitukset tai vaikuttavat grafiikat, me varmistamme, että sisältö on aina ensiluokkaista.

Visuaalisuus vetää puoleensa

Visuaalinen ilme on olennainen osa digimarkkinointia, erityisesti visuaalisesti suuntautuneilla alustoilla kuten Facebook ja Instagram. Joskus visuaalisuuden merkitys jää liian vähälle huomiolle digimarkkinoinnissa. Olemme sitä mieltä, että pelkkä tekninen taito ja tekstisisällöt eivät riitä onnistuneen kampanjan toteutukseen, vaan visuaalisuuden täytyy tukea viestiä ja herättää huomio.

Selkeä raportointi ja vauhtia tekoälystä

Menestyksen mittaaminen ja analysointi on yhtä tärkeää kuin itse kampanja. Miten muuten tietäisimme, mitä kannattaa kehittää? Eroamme kilpailijoistamme kirkkaasti selkeällä ja helposti ymmärrettävällä raportoinnilla. Vai oletko ennen nähnyt raportteja, jotka eivät vilise ammattitermejä ja sellaista dataa, jota et tarvitse? Meille on tärkeää, että asiakkaamme ymmärtävät, mistä tulokset syntyvät ja miten voimme yhdessä vaikuttaa tuloksiin. Kehitämme raportointiin myös AI-työkalujen käyttöä, mikä vähentää manuaalista työtä ja parantaa tulosten analysointia.

“Olemme saaneet kustannustehokasta markkinointiapua varsinkin some- ja digimarkkinoinnin puolella. Voisi sanoa, että ilman sitä ei olisi myöskään meitä. Näkyvyys ja markkinointi somessa on ollut välttämättömyys meille ja Räikee on hoitanut osuutensa kiitettävästi. Toiminta on selkeää, asiakasta kuunnellaan ja osataan myös sanoa, jos joku asia ei toimi.”

Jussi Aitto-Oja / Tapijola-ikkunat

Tulokset puhuvat puolestaan

Digimarkkinoinnin parhaita puolia on sen mitattavuus. Saat asiakkaana aidosti tietää, mistä maksat. Monet asiakkaistamme ovat saaneet 300% kasvun verkkosivujen kävijämäärissä aloitettuamme yhteistyön. Rakennusalalla olemme yksinkertaisten, tehokkaiden kampanjoiden avulla tuoneet asiakkaillemme jopa 50 tarjouspyyntöä kuukaudessa. Lisäksi jopa täysin uudet yritykset ovat saavuttaneet palveluidemme avulla nopeasti kuukausittaisen somekattavuuden, joka tavoittaa 40 000–80 000 Facebookin ja Instagramin käyttäjää.

Yhteistyössä Räikeen kanssa voit odottaa paitsi laadukasta ja ammattitaitoista palvelua, myös konkreettisia tuloksia, jotka edistävät yrityksesi kasvua digitaalisilla markkinoilla.

Yhtenä harvoista toimistoista meidän kanssa voit myös kokeilla digimarkkinointia ilman pitkiä sopimuksia. Testaa esimerkiksi 3 kuukautta ja päätä sitten, haluatko jatkaa!

Ota yhteyttä!

Juho Lehtola
myynti ja asiakkuudet, digimarkkinointi, markkinointi­päällikkö-palvelu // 040 1741 241, juho@raikee.fi