fbpx

Digimarkkinointi

Olemme pyrkineet rakentamaan digimarkkinoinnista Sinulle niin helppoa kuin mahdollista

Digimarkkinointi on laaja käsite, sillä sen alle voi periaatteessa laskea kaiken markkinointiviestinnän, mikä toteutetaan sähköisissä kanavissa. 

Samalla kun markkinointi on pirstaloitunut lukuisiin eri kanaviin, se on toisaalta suoraviivaisempaa kuin koskaan. Olemme pyrkineet rakentamaan digimarkkinoinnista Sinulle niin helppoa kuin mahdollista, kuitenkin unohtamatta itse tarkoitusta eli tuloksia.

Olemme erikoistuneet digimarkkinointiin erityisesti Facebookissa, Instagramissa, Linkedinissä ja Google Adsissa.

Facebook & Instagram -mainonta: Yhteistyöllä tuloksiin

Tässä blogikirjoituksessa keskitymme siihen, kuinka yhteistyöllä, laadukkaalla sisällöllä ja visuaalisuudella voidaan saavuttaa merkittäviä tuloksia Facebookissa ja Instagramissa.

Miten digimarkkinointia kannattaa suunnitella?

Digimarkkinoinnin suunnitelmat auttavat tekemään tuloksellista markkinointia. Rakennamme asiakkaillemme suunnitelmia neljällä tasolla:

  • Markkinoinnin strategia (ydinviestit, sisältöstrategia, kanavat, liidinhankinta, budjetti, tavoitteet ja mittarit jne.)​
  • Digimarkkinoinnin suunnitelma (tavoitteet, kohderyhmät, yrityksen ratkaisut, markkinoinnin mielikuvat, kanavakohtainen suunnittelu jne.)
  • Markkinoinnin vuosikello (kalenterivuoden teemat ja tavoitteet, kausiluonteiset asiat, kärkituotteet markkinointiin jne.)
  • Sisällöntuotannon suunnitelma (tuotettavat sisällöt ja kampanjat kuukausitasolla vuosikelloon määritellyt teemat huomioiden)

Voi kuulostaa työläältä, mutta ei ole! Suunnittelu tehdään yhdessä, ja asiakkaalta tarvitaan lähinnä perustietoja, jotka auttavat meitä ymmärtämään asiakkaan liiketoimintaa ja suunnittelemaan markkinointia oikein. Bonuksena selkeät suunnitelmat yleensä kirkastavat asiakkaalle, mistä oman yrityksen markkinoinnissa on kysymys.

Digimarkkinoinnin ja sisällöntuotannon palvelupaketit

Digimarkkinointi M

  • Digi­markkinoinnin suunnitelma tai sisällöntuotannon suunnitelma
  • Mainonta tai sisällöntuotanto yhdessä kanavassa
  • Markkinointi­palaveri joka toinen kuukausi

>>

Suosittu!

Digimarkkinointi L

  • Digi­markkinoinnin suunnitelma
  • Markkinoinnin vuosikello
  • Sisällön­tuotannon suunnitelma
  • Mainonta ja sisällöntuotanto yhdessä tai useammassa kanavassa
  • Markkinointi­palaveri kuukausittain

>>

Digimarkkinointi XL

  • Markkinoinnin johtaminen
  • Markkinointi­strategia
  • Digi­markkinoinnin suunnitelma
  • Markkinoinnin vuosikello
  • Sisällön­tuotannon suunnitelma
  • Mainonta ja sisällöntuotanto yhdessä tai useammassa kanavassa
  • Markkinointi­palaveri kuukausittain tai useammin

>>

Alan selkeimmät raportit

Olemme kehittäneet markkinointiin selkeät mittarit ja ymmärrettävät raportit, jotka auttavat seuraamaan ja kehittämään markkinointia. Emme ole itse vielä löytäneet kilpailijaa, joka tekisi raportit asiakkaalle yhtä helppolukuiseksi kuin me. Meille on tärkeää, että raportti ei vilise ammattitermistöä, ja mittarit ovat juuri niitä, joista asiakkaan kanssa on sovittu ja joilla asiakkaalle on merkitystä. Kun ymmärrät, mitä mitataan, osaat myös arvioida tulokset.

Pro-Tot Oy

Brändi, logo, nettisivut, valokuvaus, painomateriaalit, markkinointipäällikkö

Maarla Group

Brändi, nettisivut, valokuvaus, painomateriaalit, digimarkkinointi, markkinointipäällikkö

Envisor Oy

Tapijola-ikkunat

Valokuvaus, markkinointimateriaalit, digimarkkinointi, markkinointipäällikkö

Sisällön­tuotannon ja digi­markki­noinnin asiak­kaitamme