Liidinhankinnan strategia

Liidinhankinnan strategia mahdollistaa ennen kaikkea tärkeimpien asiakkaiden tunnistamisen ja konversioiden kasvattamisen.

Digimarkkinointi kiinteäksi osaksi myyntiä

Olemme kehittäneet yksinkertaisen mallin, jonka avulla ostopolun alkupää, eli se, mitä tapahtuu ennen ensimmäistä myyntitapaamista, saadaan selkeästi hallintaan ja näkyviin. Samalla liidinhankinnan strategia yhdistää markkinoinnin kiinteäksi osaksi myyntiä. Tätä on kaivattu!

Strategia ratkaisee markkinoinnin ja myynnin yleisimmät kipupisteet: kun liidin polku ja sen vaiheista huolehtiminen ovat helposti hahmotettavissa, yrityksesi saa täyden hyödyn markkinointipanostuksistaan ja varmistaa laadukkaiden liidien siirtymisen tehokkaasti myynnin prosessiin. 

Strategia visualisoi, miten

  • kiinnostus herätetään sisältöstrategian keinoin
  • miten liidejä jalostetaan ja sitoutetaan 
  • miten relevantit liidit poimitaan jatkotoimiin

Onko liidinhankinta hallussa?

Kun prosessi on tiedossa ja näkyvillä, on myös helppo havaita ongelmakohdat ja luoda jatkuvasti uusia asiakaspolkuja. Kokonaisuus mahdollistaa ennen kaikkea strategisesti tärkeimpien asiakkaiden tunnistamisen ja konversioiden kasvattamisen.

Onko teillä liidinhankinta hallinnassa?

Ota yhteyttä!

Videon pikkukuva
Juho Lehtola
myynti, konsultointi, data ja työkalut // 040 1741 241, juho@raikee.fi