Mikä on nettisivujen hinta? Mitä maksaa verkkosivut yritykselle? Eri palveluntarjoajien vertailu voi olla haastavaa. Siksi tässä muutama sana siitä, miten me nettisivuja rakennamme.
Emme halua vain toteuttaa verkkosivuja, vaan haluamme auttaa sinua luomaan markkinointistrategian, joka tuo tuloksia. Nettisivuprojekti on meillä siis markkinoinnin kehittämisprojekti, jossa myös selkiytetään
- kohderyhmät
- tärkeimmät tuotteet / palvelut ja miten niistä puhutaan
- markkinoinnin mielikuvat
- digitaalinen ostopolku – miten verkkosivut sitouttavat asiakkaan?
Nettisivut ovat markkinoinnin tukikohta, jonka tulisi kiteyttää yrityksen tarjonta selkeästi ja ymmärrettävästi ja sitouttaa asiakas ostamaan. Haluamme auttaa sinua kehittämään markkinointia ja myyntiä aidosti ja tuloksellisesti.
Esimerkkejä Räikeen toteuttamista verkkosivuista:
Hinnasto
KOTISIVUJEN HINTA
Räikeen toimiva
Kun sinulle riittää "käyntikortti" netissä.- Ideointi
- Valmiit teemat
- Tekninen toteutus
- Käyttöopastus
Räikeen näyttävä
Näppärä, kätevän kokoinen esittelysivusto.- Ideointi
- Sivustosuunnitelma
- Kevyt hakukoneoptimointi
- Graafinen suunnittelu
- Tekninen toteutus
- Käyttöopastus
Räikeen vaikuttava
Kun haluat tehokkaan digitaalisen ostopolun.- Ideointi
- Sivustosuunnitelma
- Sisällöntuotanto
- Hakusana-analyysi
- Hakukoneoptimointi
- Graafinen suunnittelu
- Tekninen toteutus
- Käyttöopastus
Hintoihin lisätään alv 24%
Blogi

Logon suunnittelu
Luomme tarinoita kertovia, mieleenpainuvia logoja, jotka auttavat yritystäsi erottumaan.

Innovaatioiden kosmoksen tislaamo
The real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes, but in having new eyes. -Marcel Proust

Kasvu-uralla
Vuoden 2022 alusta aloitimme Räikee Oy:ssä uuden, vahvan kehittämisen aikakauden. Kasvun ja kannattavuuden varmistamiseksi oli rakennettava uusi myyntistrategia ja laadittava kasvun tueksi sopivat talouden tavoitteet ja mittarit.

Onko yrityksesi kotisivuilla päivittämisen tarvetta?
Yrityksen nettisivut vaativat säännöllistä sisältöjen päivittämistä, koska yrityksen toimintakin yleensä uudistuu, muttuu ja kasvaa. Olemme huomanneet, että monessa yrityksessä pohditaan, saataisiko nykyiset nettisivut kuntoon pienellä päivityksellä vai tarvitaanko kokonaan uusi sivusto.

Verkkopalvelujen saavutettavuus
Verkkopalvelun saavutettavuus tarkoittaa sitä, että verkkopalvelua voidaan käyttää mahdollisimman monella erilaisella päätelaitteella ja verkkoselaimella, sekä tarvittaessa myös apuvälineiden avulla.

Hakukoneoptimointi
Hakukoneoptimointi on tärkeä osa verkkosivujen toteutusta. Hakukoneoptimointia voi myös jatkuvasti kehittää ja parantaa olemassa oleville nettisivuille.

Sosiaalinen media
Toimiva, yrityksen itsensä näköinen ja aktiivinen some tarjoaa potentiaaliselle asiakkaalle nopeasti ja helposti tietoa palveluista/tuotteista ja tekee yrityksestä asiaakkaan näkökulmasta helpommin lähestyttävän.

Digikampanjat
Edelleen monissa yrityksissä elää harha, että markkinointi on hoidettu, kun nettisivut tai verkkokauppa on pystyssä. Käytännössä asia ei ole näin – eihän kivijalkakauppaankaan löydä kukaan ilman aktiivista markkinointia.

Rekry somessa? – Kyllä!
Olen auttanut yrityksiä löytämään somen avulla työntekijöitä aina hitsaajista rakennusapumiehiin, asentajiin, kuljettajiin ja tuotantojohtajiin. Todella monen onnistuneen rekryn kokemuksella uskallan luvata, että kannattaa kokeilla. Mutta miten?

Toteutimme Coach Raution nettisivut: ”Täysi kymppi!”
Lähdimme Piian kanssa tavoittelemaan juuri hänen yrityksensä näköisiä sivuja, joista huokuisi se sama välittäminen ja aito tekemisen meininki, joka värittää koko Coach Raution toimintaa.

Räikee polku on jatkuvan markkinoinnin tehopalvelu
Räikee polku on palvelumalli, jossa markkinoinnista tehdään vahvasti tuloslähtöistä. Polku rakentuu kolmelle seurantajaksolle: Kuukausittain (toimenpiteet ja raportointi) 3 kk jaksoissa (laajempi kampanjaraportointi, markkinoinnin kehittäminen ja...

Brändikirja ohjaa markkinointia
Brändi on sitä, mitä yrityksestä näkyy – ja toivotaan näkyvän – ulospäin. Se ei ole kuitenkaan vain visuaalista ilmettä, vaan brändityössä ollaan mitä suuremmissa määrin sen äärellä, miksi yritys on olemassa ja miten se pyrkii muuttamaan maailmaa.

Työnantajamielikuvan kehittäminen on brändityötä
Positiivinen ja kiinnostava mielikuva yrityksestä työnantajana on tärkeä osa brändiä. Monilla aloilla onnistunut työnantajamielikuva on yksi tärkeimmistä asioista markkinoinnissa, jopa yrityksen elinehto.

Tuotteistusta ja uusia ideoita
Tuotteistusprojekti auttaa selkiyttämään tuote- ja palvelukonseptin.

Suunnittelijan suusta: Nettisivut
Selkeä, informatiivinen, kaunis. Tällä reseptillä tehdään mielestämme toimivat ja houkuttelevat nettisivut. Ja nimenomaan tässä järjestyksessä.

Räikee Oy:n toiminta kehittyy
Jarkko Vepsäläinen uudeksi osakkaaksi