Toteutimme Coach Raution nettisivut: ”Täysi kymppi!”

Lähdimme Piian kanssa tavoittelemaan juuri hänen yrityksensä näköisiä sivuja, joista huokuisi se sama välittäminen ja aito tekemisen meininki, joka värittää koko Coach Raution toimintaa.

Nettisivut ovat tärkeä markkinoinnin väline, joihin tiivistyy yrityksen toiminnan tarkoitus. Sivuston täytyy tarjota potentiaaliselle asiakkaalle selkeä kuva yrityksen palveluista nopeallakin vilkaisulla, vangita mielenkiinto ja kutsua tutustumaan palveluun tarkemmin. Meille tärkeää on se, että rakentamamme kotisivut ovat visuaalisesti tyylikkäitä ja että niistä löytyy helposti kaikki asiakkaan näkökulmasta oleellinen tieto. Hyvät nettisivut ovat asiakkaalle digitaalisen ostopolun vahvin lenkki, josta on helppo löytää tietoa tarjolla olevista palvelusta ja mikä tärkeintä; ryhtyä yrityksen asiakkaaksi!

Toteutimme hiljattain nettisivut valmentaja Piia Rautiolle. Pelkkä “valmentaja” on tosin Piian kohdalla vähättelyä, sillä tämä huikea nainen on myös sosionomi (AMK), NLP Trainer, neuropsykiatrinen valmentaja, kouluttaja, ravintovalmentaja ja vaikka mitä muuta. Lähdimme Piian kanssa tavoittelemaan juuri hänen yrityksensä näköisiä sivuja, joista huokuisi se sama välittäminen ja aito tekemisen meininki, joka värittää koko Coach Raution toimintaa.

Coach Raution logoa ja värimaailmaa oli suunniteltu Räikeen toimesta jo aiemmin ja siitä päädyttiinkin luontevasti nettisivuaiheen äärelle. Projekti lähti käyntiin suunnittelupalaverilla Juhon kanssa.

– Oli mukavaa suunnitella sivuja, sillä Juho tavoitti puheistani onnistuneesti asian ytimen. Koin tulleeni ymmärretyksi ja lopulta sivustolle päätyivät juuri ne oikeat asiat, Piia kertoo.

Olen suositellut ja tulen suosittelemaan Räikeetä ihan kaikille. Uusia kotisivujani on ilo esitellä!

-Piia Rautio

Piian kanssa tehdyn suunnitelman pohjalta lähdettiin toteuttamaan nettisivuja. Sitä varten tarvittiin tottakai myös näyttävät kuvat, jotka kertoisivat Coach Raution asiakkaille, millainen hän on valmentajana ja vierellä kulkijana. Hovikuvaajamme Kapu kävi kuvaamassa Piiaa Mikkelin Kaihulla ja kuvaustuokio sujui mukavissa merkeissä.

– Kuvaustilanne oli mukavan jouheva ja rento, ja kuvat saatiin yllättävän nopeasti otettua. Ihan mahtava kuvaaja, en oo koskaan nähnyt itestäni parempia kuvia!

Informatiivinen sisältö yhdistettiin yhdessä ideoituun visuaaliseen ilmeeseen ja kuviin ja POW! Kasassa oli Coach Raution näköiset sivut. Mutta mitä mieltä Piia Rautio itse on?

– Ei oo kyllä mitään muuta kuin ylisanoja kuvaamaan tätä yhteistyötä. En ois voinut parempaa yhteistyökumppania tähän projektiin löytää. Kotisivut syntyivät suunnitellun aikataulun mukaisesti. Räikee otti hyvin koppia toteutuksesta ja koko kotisivuprojekti sujui minulle itselleni vaivattomasti. Kiireisenä yrittäjänä tämä oli minulle todella hyvä juttu. Tuli olo, että Räikeellä ihan oikeesti välitetään asiakkaasta – ollaan ihminen ihmiselle, mitä itsekin korostan omassa yritystoiminnassani.

– Tutuilta asiakkailtani on tullut palautetta, että juuri tuollaiset nettisivut he olisivat minulle kuvitelleetkin, eli ovat kyllä ihan minun näköiset! Täys kymppi!, Piia summaa.

Juho Lehtola
myynti ja asiakkuudet, digimarkkinointi, markkinointi­päällikkö-palvelu // 040 1741 241, juho@raikee.fi

Blogi

Logon suunnittelu

Logon suunnittelu

Luomme tarinoita kertovia, mieleenpainuvia logoja, jotka auttavat yritystäsi erottumaan.

Kasvu-uralla

Kasvu-uralla

Vuoden 2022 alusta aloitimme Räikee Oy:ssä uuden, vahvan kehittämisen aikakauden. Kasvun ja kannattavuuden varmistamiseksi oli rakennettava uusi myyntistrategia ja laadittava kasvun tueksi sopivat talouden tavoitteet ja mittarit.

Onko yrityksesi kotisivuilla päivittämisen tarvetta?

Onko yrityksesi kotisivuilla päivittämisen tarvetta?

Yrityksen nettisivut vaativat säännöllistä sisältöjen päivittämistä, koska yrityksen toimintakin yleensä uudistuu, muttuu ja kasvaa. Olemme huomanneet, että monessa yrityksessä pohditaan, saataisiko nykyiset nettisivut kuntoon pienellä päivityksellä vai tarvitaanko kokonaan uusi sivusto.

Verkkopalvelujen saavutettavuus

Verkkopalvelujen saavutettavuus

Verkko­palvelun saavutettavuus tarkoittaa sitä, että verkko­palvelua voidaan käyttää mahdollisimman monella erilaisella pääte­laitteella ja verkko­selaimella, sekä tarvittaessa myös apu­välineiden avulla.

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi on tärkeä osa verkkosivujen toteutusta. Hakukoneoptimointia voi myös jatkuvasti kehittää ja parantaa olemassa oleville nettisivuille.

Sosiaalinen media

Sosiaalinen media

Toimiva, yrityksen itsensä näköinen ja aktiivinen some tarjoaa potentiaaliselle asiakkaalle nopeasti ja helposti tietoa palveluista/tuotteista ja tekee yrityksestä asiaakkaan näkökulmasta helpommin lähestyttävän.

Digikampanjat

Digikampanjat

Edelleen monissa yrityksissä elää harha, että markkinointi on hoidettu, kun nettisivut tai verkkokauppa on pystyssä. Käytännössä asia ei ole näin – eihän kivijalkakauppaankaan löydä kukaan ilman aktiivista markkinointia.

Rekry somessa? – Kyllä!

Rekry somessa? – Kyllä!

Olen auttanut yrityksiä löytämään somen avulla työntekijöitä aina hitsaajista rakennusapumiehiin, asentajiin, kuljettajiin ja tuotantojohtajiin. Todella monen onnistuneen rekryn kokemuksella uskallan luvata, että kannattaa kokeilla. Mutta miten?

Räikee polku on jatkuvan markkinoinnin tehopalvelu

Räikee polku on jatkuvan markkinoinnin tehopalvelu

Räikee polku on palvelumalli, jossa markkinoinnista tehdään vahvasti tuloslähtöistä. Polku rakentuu kolmelle seurantajaksolle: Kuukausittain (toimenpiteet ja raportointi) 3 kk jaksoissa (laajempi kampanjaraportointi, markkinoinnin kehittäminen ja...

Brändikirja ohjaa markkinointia

Brändikirja ohjaa markkinointia

Brändi on sitä, mitä yrityksestä näkyy – ja toivotaan näkyvän – ulospäin. Se ei ole kuitenkaan vain visuaalista ilmettä, vaan brändityössä ollaan mitä suuremmissa määrin sen äärellä, miksi yritys on olemassa ja miten se pyrkii muuttamaan maailmaa.

Työnantajamielikuvan kehittäminen on brändityötä

Työnantajamielikuvan kehittäminen on brändityötä

Positiivinen ja kiinnostava mielikuva yrityksestä työnantajana on tärkeä osa brändiä. Monilla aloilla onnistunut työnantajamielikuva on yksi tärkeimmistä asioista markkinoinnissa, jopa yrityksen elinehto.

Suunnittelijan suusta: Nettisivut

Suunnittelijan suusta: Nettisivut

Selkeä, informatiivinen, kaunis. Tällä reseptillä tehdään mielestämme toimivat ja houkuttelevat nettisivut. Ja nimenomaan tässä järjestyksessä.

$
#