Nettisivut

Kotisivut yritykselle – Luo verkkosivuista digitaalinen ostopolku

Verkkosivut ovat yritykselle digitaalisen markkinoinnin tukikohta, johon tiivistyy kaikki oleellinen yrityksen viestinnästä. Nykyisin yrityksen nettisivuilla on kaikkein suurin merkitys ensivaikutelman luomisessa asiakkaille. Laadukkaille, kiinnostaville ja tyylikkäille verkkosivuille on ilo ohjata asiakkaita!

Hyvin suunnitellut verkkosivut

  • ovat visuaalisesti tyylikkäät ja teknisesti toimivat
  • herättävät potentiaalisessa asiakkaassa kiinnostusta yritystä kohtaan
  • kertovat ytimekkäästi sen, missä yritys voi asiakasta auttaa
  • tuovat lisää kauppaa

Laske hinta nettisivuille

Esimerkkejä Räikeen toteuttamista verkko­sivuista:

Netti­sivujen hinta­laskuri

Räikeellä on nyt kokonaisvallaton vallankumous! Meillä on kokonaisvaltaisesti palveluja, mutta sinulla on valta valita, mikä juuri nyt palvelee liiketoimintaasi parhaiten. Voit itse päättää toteutuksen laajuuden tai voimme rakentaa verkkosivut vaiheittain.

Oheisella laskurilla voit testata eri kokoisten toteutusten hinnoittelua ja pyytää meiltä tarjouksen juuri sinulle sopivasta kokonaisuudesta. Sisältö voi olla myös jotakin pakettien väliltä – Kerro, miten voisimme parhaiten auttaa sinua eteenpäin!

Blogi

Puhu äänellä, jonka asiakas kuulee

Puhu äänellä, jonka asiakas kuulee

Vaikeasti ymmärrettävä ammattisanasto eli ns. ammattijargon hämmentää, etäännyttää ja luo epävarmuutta asiakkaassa. Kun tavoitteena on tukea asiakkaan ostopäätöstä, kannattaa puhua asiakkaan kanssa samaa kieltä.

Rekry somessa? – Kyllä!

Rekry somessa? – Kyllä!

Olemme auttaneet yrityksiä löytämään somen avulla työntekijöitä aina hitsaajista rakennusapumiehiin, asentajiin, kuljettajiin ja tuotantojohtajiin. Todella monen onnistuneen rekryn kokemuksella uskallamme luvata, että kannattaa kokeilla. Mutta miten?

Logon suunnittelu

Logon suunnittelu

Luomme tarinoita kertovia, mieleenpainuvia logoja, jotka auttavat yritystäsi erottumaan.

Kasvu-uralla

Kasvu-uralla

Vuoden 2022 alusta aloitimme Räikee Oy:ssä uuden, vahvan kehittämisen aikakauden. Kasvun ja kannattavuuden varmistamiseksi oli rakennettava uusi myyntistrategia ja laadittava kasvun tueksi sopivat talouden tavoitteet ja mittarit.

Onko yrityksesi kotisivuilla päivittämisen tarvetta?

Onko yrityksesi kotisivuilla päivittämisen tarvetta?

Yrityksen nettisivut vaativat säännöllistä sisältöjen päivittämistä, koska yrityksen toimintakin yleensä uudistuu, muttuu ja kasvaa. Olemme huomanneet, että monessa yrityksessä pohditaan, saataisiko nykyiset nettisivut kuntoon pienellä päivityksellä vai tarvitaanko kokonaan uusi sivusto.

Verkkopalvelujen saavutettavuus

Verkkopalvelujen saavutettavuus

Verkko­palvelun saavutettavuus tarkoittaa sitä, että verkko­palvelua voidaan käyttää mahdollisimman monella erilaisella pääte­laitteella ja verkko­selaimella, sekä tarvittaessa myös apu­välineiden avulla.

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi on tärkeä osa verkkosivujen toteutusta. Hakukoneoptimointia voi myös jatkuvasti kehittää ja parantaa olemassa oleville nettisivuille.

Sosiaalinen media

Sosiaalinen media

Toimiva, yrityksen itsensä näköinen ja aktiivinen some tarjoaa potentiaaliselle asiakkaalle nopeasti ja helposti tietoa palveluista/tuotteista ja tekee yrityksestä asiaakkaan näkökulmasta helpommin lähestyttävän.

Digikampanjat

Digikampanjat

Edelleen monissa yrityksissä elää harha, että markkinointi on hoidettu, kun nettisivut tai verkkokauppa on pystyssä. Käytännössä asia ei ole näin – eihän kivijalkakauppaankaan löydä kukaan ilman aktiivista markkinointia.

Räikee polku on jatkuvan markkinoinnin tehopalvelu

Räikee polku on jatkuvan markkinoinnin tehopalvelu

Räikee polku on palvelumalli, jossa markkinoinnista tehdään vahvasti tuloslähtöistä. Polku rakentuu kolmelle seurantajaksolle: Kuukausittain (toimenpiteet ja raportointi) 3 kk jaksoissa (laajempi kampanjaraportointi, markkinoinnin kehittäminen ja...

Brändikirja ohjaa markkinointia

Brändikirja ohjaa markkinointia

Brändi on sitä, mitä yrityksestä näkyy – ja toivotaan näkyvän – ulospäin. Se ei ole kuitenkaan vain visuaalista ilmettä, vaan brändityössä ollaan mitä suuremmissa määrin sen äärellä, miksi yritys on olemassa ja miten se pyrkii muuttamaan maailmaa.

Työnantajamielikuvan kehittäminen on brändityötä

Työnantajamielikuvan kehittäminen on brändityötä

Positiivinen ja kiinnostava mielikuva yrityksestä työnantajana on tärkeä osa brändiä. Monilla aloilla onnistunut työnantajamielikuva on yksi tärkeimmistä asioista markkinoinnissa, jopa yrityksen elinehto.

Suunnittelijan suusta: Nettisivut

Suunnittelijan suusta: Nettisivut

Selkeä, informatiivinen, kaunis. Tällä reseptillä tehdään mielestämme toimivat ja houkuttelevat nettisivut. Ja nimenomaan tässä järjestyksessä.

$
#