Nettisivut

Verkkosivut yritykselle – Luo verkkosivuista digitaalinen ostopolku

Verkkosivut ovat yritykselle digitaalisen markkinoinnin tukikohta, johon tiivistyy kaikki oleellinen yrityksen viestinnästä. Nettisivuilla on kaikkein suurin merkitys ensivaikutelman luomisessa asiakkaille. Laadukkaille, tyylikkäille ja asiakkaan ostopolkua tukeville verkkosivuille on ilo ohjata asiakkaita!

Miksi verkkosivut Räikeen kanssa?

1. Huolellinen taustatyö

Sivustosuunnitelma

Toimivat verkkosivut ovat
digitaalisen markkinoinnin tärkein
osa. Siksi myös valmistelemme ne
huolella ja laadimme yhdessä
asiakkaan kanssa
sivustosuunnitelman.

2. Hallittu kokonaisuus

Järkevät tekniset toteutukset

Vältämme turhaa teknistä kikkailua ja liian
raskaita toteutuksia, mitkä voisivat
vaikeuttaa verkkosivujen ylläpitoa jatkossa.
Huolehdimme myös, että sivut toimivat
sujuvasti kaikilla laitteilla.

3. Simppeli navigointi

Kolmen sekunnin sääntö

Pidämme sivujen rakenteen niin
yksinkertaisena, että verkkosivuilta
löytyvät tärkeimmät asiat nopeasti.
Sivuston tärkein sanoma on
löydyttävä 3 sekunnissa.

4. Jatkuvasti kehittyvät verkkosivut

Yritys kehittyy – verkkosivut kehittyvät

Nykyaikainen verkkosivusto kehittyy yrityksen
toiminnan mukana ja on aina
laajennettavissa tarpeen mukaan. Käytämme
ratkaisuja, jotka mahdollistavat kenelle
tahansa sivujen kehittämisen jatkossa.

5. Visuaalinen tyylikkyys

Yksilöllinen graafinen suunnittelu

Verkkosivujen tyylikäs ulkoasu on
meille intohimo. Jokainen sivusto on
yksilöllinen – juuri teidän näköisenne.

6. Löydettävyys

Hakukoneoptimointi

Upeatkaan verkkosivut eivät hyödytä, jos kukaan ei löydä niitä. Räikeen hakusana-analyysi ja hakukoneoptimointi auttavat maksimoimaan näkyvyytenne verkossa.

Hyvät verkkosivut

  • ovat visuaalisesti tyylikkäät ja teknisesti toimivat
  • herättävät potentiaalisessa asiakkaassa kiinnostusta yritystä kohtaan
  • kertovat ytimekkäästi sen, missä yritys voi asiakasta auttaa
  • tuovat lisää kauppaa
Työyhteisöpalvelut Niko Kivimäki Oy:n persoonalliset verkkosivut

Työyhteisöpalvelut Niko Kivimäki Oy:n persoonalliset verkkosivut

Työyhteisöpalvelut Niko Kivimäki Oy:n verkkosivuprojekti oli meille innostava ja mukavan erilainen työ. Samaan aikaan rakensimme myös yrityksen persoonallista brändiä. Verkkosivuista tuli brändille ja Nikon tarinalle kuin näyteikkuna, jossa vuosikymmenien työura,...

Partaharjun Puutarha – Kolme toimialaa yhden brändin alle

Partaharjun Puutarha – Kolme toimialaa yhden brändin alle

Alun perin kukkaviljelyyn keskittynyt Partaharjun Puutarha on vuosikymmenten aikana kasvanut monialaiseksi toimijaksi, ja tänä päivänä sen toiminta jakautuu kolmeen eri osa-alueeseen: kukat, metsätaimet ja puutuotteet. Brändiuudistuksessa haluttiin yhdistää kaikki...

Kareliahoivan uniikki ja lämminhenkinen brändi

Kareliahoivan uniikki ja lämminhenkinen brändi

Kareliahoiva on Joensuussa ja lähialueilla toimiva hoivapalveluyritys, joka tarjoaa kiireetöntä ja yksilöllistä hoivaa elämän eri vaiheisiin – vauvaperheistä ikäihmisiin. Yrityksen toiminnan ytimessä ovat inhimillisyys, asiantuntijuus ja läsnäolo, jotka heijastuvat...

Partaharjun Puutarhan osaaminen esille laadukkailla valokuvilla

Partaharjun Puutarhan osaaminen esille laadukkailla valokuvilla

Tavoitteena tuoda esiin ammattitaito ja tuotteiden laatu Partaharjun Puutarha tarvitsi verkkosivuilleen uusia, laadukkaita kuvia, jotka esittelevät yrityksen puutuotteita, tuotantoympäristöä sekä Puutarhan aluetta. Kuvauksen päätavoitteena oli tuoda esiin Partaharjun...

Matrel Oy – Laatumielikuvaa uusilla verkkosivuilla

Matrel Oy – Laatumielikuvaa uusilla verkkosivuilla

Matrel Oy on teollisuuden sopimusvalmistaja, joka tunnetaan raudanlujasta ammattitaidosta ja korkeasta toimitusvarmuudesta. Matrelin erikoisosaamista ovat mm. teollisuuden automaatiokeskukset ja laitevalmistus.

Hoivakehityksen brändi viestii aikaa ja huolenpitoa

Hoivakehityksen brändi viestii aikaa ja huolenpitoa

Hoivakehityksen brändi rakennettiin tilanteessa, jossa asiakas oli viemässä vanhaa yhdistysmuotoista toimintaa uuteen osakeyhtiöön. Perustettavalle yhtiölle haluttiin brändi, joka luo uutta ilmettä, mutta kunnioittaa perinteitä ja viestii oikeita arvoja. Tässä...

Mikä on sinun tavoitteesi verkkosivuprojektille?

Laita viestiä, niin olemme yhteydessä ja kerromme, miten voisimme auttaa saavuttamaan tavoitteesi!

    Suojattu reCAPTCHA-palvelun avulla
    Tietosuoja - Ehdot

    Usein kysyttyjä kysymyksiä

    (ei sisältöä)

    Mitä hyvät verkkosivut sisältävät?

    Hyvät verkkosivut kertovat selkeästi,  miten yritys auttaa asiakkaitaan. Keskeistä on, että verkkosivut muodostavat toimivan ja häiriöttömän digitaalisen asiakaspolun.

    Digitaalisessa asiakaspolussa on kyse siitä, että asiakkaat tulevat tietoiseksi yrityksen ratkaisuista, ymmärtävät niiden merkityksen itselleen, saavat halutessaan asiasta kaiken keskeisen tiedon ja löytävät helpon tavan ottaa yritykseen yhteyttä.

    Asiakaspolun tärkeimmät vaiheet ovat:

    1. Tietoisuus

    2. Kiinnostuminen

    3. Harkinta

    4. Ostopäätös

    5. Sitoutuminen

    Lue lisää digitaalisesta ostopolusta blogistamme.

    Paljonko nettisivujen tekeminen maksaa?

    Verkkosivujen hinta vaihtelee suuresti riippuen sivuston laajuudesta ja vaatimuksista. Räikeen toteuttamien verkkosivustojen hinnat vaihtelevat yleensä 1000-8000 euron välillä sivuston laajuudesta ja teknisisestä toteutuksesta riippuen.

    Kuinka kauan verkkosivujen tekeminen kestää?

    Nopeimmillaan pienen verkkosivuston pystyy yleensä toteuttamaan 1-2 viikossa. Useimmat verkkosivuprojektit vievät kuitenkin aikaa noin 8-12 viikkoa laajuudesta riippuen.

    Miten saan verkkosivuni nousemaan Googlen hakutuloksiin tai ChatGPT:n vastauksiin?

    Näkyvyys Googlessa ja muissa hakukoneissa vaatii hakukoneoptimointia (SEO). Tärkeintä on laadukas sisältö, oikeat avainsanat oikein sijoiteltuna, verkkosivujen nopeus ja mobiiliystävällisyys. Säännöllisesti luotu uusi sisältö auttaa myös.

    Optimointi ChatGPT:lle ja muille AI-työkaluille perustuu pitkälti samoihin periaatteisiin. Sisällön tulee olla laadukasta ja sisältää keskeisiä avainsanoja. Lisäksi ChatGPT suosii sisältöä, joka vastaa suoraan käyttäjien kysymyksiin luonnollisella kielellä. Siksi sisällöt kannattaa kirjoittaa kuin vastaisi asiakkaan esittämiin kysymyksiin. Kysymys-vastaus-muotoinen rakenne auttaa ChatGPT:tä löytämään oikeaa tietoa verkkosivuilta.

    Lue lisää hakukoneoptimoinnista.

    Voinko ylläpitää verkkosivujeni sisältöä itse?

    Modernit verkkosivujen rakentajat toteuttavat sivut sisällönhallintajärjestelmällä, joka mahdollistaa sisällön helpon päivittämisen ilman suurta teknistä osaamista. Räikee toteuttaa verkkosivut WordPressiin Divi-rakentajaa hyödyntäen, mikä mahdollistaa verkkosivujen ketterän kehittämisen myös projektin jälkeen.

    Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden ylläpitää sisältöjä itse, mutta suosittelemme myös Räikeen ketterää sisältöjen ylläpitopalvelua, joka on nopea ja edullinen tapa pitää sisällöt ajan tasalla. Tavoitteemme on jokaisen verkkosivuston myötä luoda pitkäkestoista kumppanuutta. Emme jätä sinua yksin verkkosivustosi kanssa!

    Miten kotisivut auttavat myynnissä?

    Hyvin suunnitellut verkkosivut ohjaavat vierailijaa kohti ostopäätöstä tarjoamalla oikea-aikaista tietoa, rakentamalla luottamusta ja tekemällä yhteydenoton helpoksi. Ne toimivat 24/7 myyjänä, joka ei väsy.

    Joskus myynti on hyvin yksinkertaisista asioista kiinni. Nettisivut ovat kuin näyteikkuna, josta asiakkaat tarkastavat perustiedot yrityksestäsi. Kivijalkamyymälöille yksi katsotuimpia sisältöjä verkkosivuilla ovat aukiolaoajat – ovathan ne sivuillasi ajantasalla? Kaikille yrityksille tärkeä asia on yhteystiedot, joita verkkosivujen käyttäjät eivät jaksa kauan etsiskellä. Ne täytyy olla tarjolla välittömästi kun sivuille saavutaan.

    Tiesitkö, että B2B-ostajista jopa yli 80% kertoo valitsevansa palveluntarjoajan referenssien perusteella. Hyvät asiakastarinat siis ovat myynnin tehostamisen väline!

    Autamme tuottamaan asiakastarinoita.

    Haluatko keskustella verkkosivujen toteutuksesta tai kehittämisestä?