Pieksämäkeläinen markkinointitoimisto Räikee Oy on kasvanut digitoimistoksi, jonka vahvuuksia ovat asiakkaan arjen ymmärtäminen, selkeä ja ymmärrettävä viestintä sekä mittarit ja raportointi, joista on aidosti apua asiakkaan liiketoiminnan kehittämisessä.
Vakaata kasvua haasteellisessa markkinatilanteessa
Vaikka markkinatilanne on tällä hetkellä myös markkinointitoimistoille haastava, Räikee Oy on jatkanut tasaisesti kasvuaan. Kasvu perustuu digimarkkinoinnin palveluiden kehittämiseen, asiakaslähtöiseen toimintamalliin ja vahvoihin kumppanuuksiin.
“Moni on ihmetellyt, millainen toimisto Pieksämäeltä ponnistaa maailmalle. Vaikka kasvu vaatii edelleen kovasti palveluidemme kehittämistä, asiakkaamme selvästi luottavat meihin ja näkevät palveluidemme arvon oman liiketoimintansa kehittämisessä. Tästä viestii myös se, että useimmat asiakkaat ovat tulleet meille muiden suosituksesta”, toimitusjohtaja Juho Lehtola kertoo.
Uudistunut brändi – Välissä ihminen
Räikee Oy on julkaissut juuri uuden brändinsä, joka tukee entistä vahvemmin yrityksen viestintää lämminhenkisenä ja asiakasta ymmärtävänä digimarkkinoinnin toimistona. Tästä viestii uusi slogan “Välissä ihminen”, joka kuvaa myös sitä, että tekoälyn ja modernien työkalujen hyödyntämisestä huolimatta asiakasta palvelee aina ihminen.
“Uudistettu ilme ja viestintä heijastavat sitoutumistamme innovatiivisuuteen, oppimiseen ja arvostavaan yhteistyöhön. Haluamme palvella asiakkaitamme tavalla, joka todella hyödyttää heidän liiketoimintaansa ja auttaa menestymään. Hyvä esimerkki on joustavan sisällöntuotannon malli, jossa asiakas voi itse valita kuhunkin tilanteeseen parhaiten sopivat markkinoinnin keinot.”
Digimarkkinointia selkeydellä, joka erottuu
Räikee Oy:n tavoitteena on profiloitua jatkossa digitoimistoksi, joka on keskittynyt markkinointiin erityisesti Facebookissa, Instagramissa, Linkedinissä ja Google Adsissa. Digimarkkinoinnin tueksi on kehitetty selkeä mittaristo ja ymmärrettävät raportit, jotka auttavat asiakasta ymmärtämään markkinoinnin kehittymistä ja tekemään oikeita päätöksiä.
“Monet tuntevat meidät nettisivujen tekijänä ja olemme sitäkin edelleen, yli 100 sivuston kokemuksella. Haluamme tämän lisäksi entistä enemmän keskittyä tulokselliseen, mitattuun markkinointiin somekanavissa ja Googlessa. Vahvuuksiamme ovat erityisesti puhutteleva sisällöntuotanto, markkinoinnin visuaalisuus ja se, että rakennamme palvelumme asiakkaiden todellisiin tarpeisiin yksilöllisesti”, Juho Lehtola kertoo.