fbpx

Digi­­kam­pan­jat

Digikampanjat ovat käytännössä mainontaa Googlessa ja eri somekanavissa.

Digikampanjoinnin tavoitteita voivat olla esimerkiksi:

  • myynnin kasvattaminen
  • verkkosivujen kävijämäärän lisääminen
  • uusien asiakkaiden löytäminen
  • yrityksen tunnettuuden parantaminen ja kysynnän kasvattaminen
  • osaavan työvoiman löytäminen

Varaa digi­mark­ki­noin­nin ideointi, 99 €

Oikein rakennettu digitaalinen osto­polku tuo asiakkaita

Edelleen monissa yrityksissä elää harha, että markkinointi on hoidettu, kun nettisivut tai verkkokauppa on pystyssä. Käytännössä asia ei ole näin – eihän kivijalkakauppaankaan löydä kukaan ilman aktiivista markkinointia.

Digimarkkinoinnin kulmakivi ovat selkeät, informatiiviset ja myyvät nettisivut, joista asiakkaan on helppo tarttua yrityksen palveluihin. Jos näin ei ole, menee digikampanjoissakin satsaukset kuuluisaan kankkulan kaivoon. Vasta sitten, kun nettisivut tai verkkokauppa on toiminnassa, kannattaa aloittaa tehokas digikampanjointi, jossa mainokset ohjaavat liikennettä verkkosivuille ja syntyy konversioita, eli asiakkaat esimerkiksi jättävät yhteydenottopyynnön, ostavat verkkokaupasta tai lataavat sisältöä nettisivuilta.

Onnistuneesti toteutettuna hyvät verkkosivut ja toimiva digimarkkinointi muodostavat ostopolun, joka tuo asiakkaita. Digikampanjat vaativat tavoitteiden asettamista, hyvää sisältöä, visuaalista suunnittelua, teknistä toteutusta ja järkevät mittarit kampanjan seurantaan. Kuulostaako vaikealta? Ei huolta, Räikee voi hoitaa simppelisti koko paketin!

Tavoitteellisen digi­markki­noin­nin aloittaminen:

1. Ideointi

  • digimarkkinoinnin keinot, tavoitteet ja uudet ideat

2. SUUNNITTELU

  • digimarkkinointistrategian laatiminen: kohderyhmät, kanavat, toimenpiteet, budjetti, mittarit

3. Toteutus

  • digimarkkinoinnin käynnistäminen
  • ylläpito, seuranta ja raportointi

Ideointi ammattilaisten kanssa avaa silmät mahdollisuuksille

Helpoiten pääset alkuun digimarkkinoinnin ideoinnilla. Siinä ideoimme yhdessä yrityksellenne toimivaa ostopolkua ja luomme mahdollisuuksia menestyksekkäälle digimarkkinoinnille. Ideointi selkiyttää digimarkkinoinnin toteutusta ja antaa innostavan alun uudelle, tehokkaammalle markkinoinnille. Ideointi ei sido teitä jatkotoimenpiteisiin Räikeen kanssa, mutta tuskinpa maltatte jättää hommaa ideoiden tasolle!

Ideoinnin jälkeen rakennamme digimarkkinointistrategian, otamme tarvittavat työkalut käyttöön ja pistämme homman rallattamaan. Jäljelle jääkin enää ylläpito, seuranta ja raportointi – eli keräämme teille kaupantekopaikkoja hullun kiilto silmissä. Tämä on se vaihe, kun pyrimme mahdollisimman nopeasti kuulemaan yrityksenne kassakoneen iloista kilinää. Ja siitähän yrittäjä nauttii! 🤩

Varaa digimarkkinoinnin ideointi

Blogi

Rakennusalan markkinointi

Rakennusalan markkinointi

Vaikka teemmekin markkinointia laajasti eri alojen yrityksille, järjestöille ja julkiselle sektorille, moni on varmaan huomannut, että valtaosa asiakkaistamme on rakennusalalta.