Miten tehdä toimiva markkinointisuunnitelma?

Kun markkinoinnin tekeminen on suunniteltua ja johdonmukaista, askeleet, olivatpa ne pieniä tai suuria, vievät kaikki määrätietoisesti kohti tavoitteita.

Laadimme pienen oppaan, josta löydät tärkeimmät vinkit markkinointisuunnitelman rakentamiseen. Opas sisältää suunnitelman tärkeimmät pääkohdat, joiden avulla olemme rakentaneet kymmenille asiakkaillemme markkinointisuunnitelman, joka toimii.

Mitä markkinointisuunnitelma sisältää?

  • Markkinoinnin tavoitteet
  • Kohderyhmät
  • Ratkaisut, eli tärkeimmät tuotteet / palvelut ja miten niistä puhutaan
  • Tavoitellut mielikuvat markkinointiviestintään
  • Markkinoinnin keinot ja kanavat
  • Aikataulu
  • Mittarit ja seuranta
  • Budjetti

Käytännönläheinen markkinointisuunnitelma

Hyvästäkään markkinointisuunnitelmasta ei ole hyötyä, mikäli se jää pölyyntyväksi
asiakirjaksi, johon kellään ei ole arjen kiireessä aikaa palata. Siksi haluamme pitää markkinointisuunnitelman mahdollisimman käytännönläheisenä arjen työkaluna ja markkinoinnin toteutuksen apuvälineenä.

Jos kaipaat apua markkinointisuunnitelman kanssa, ota yhteyttä!

Lataa maksuton opas markkinoinnin suunnitteluun

    Suojattu reCAPTCHA-palvelun avulla
    Tietosuoja - Ehdot