Partaharjun Puutarha on paikka, jossa kukkii miljoonat tulppaanit, kasvaa tulevaisuuden metsä ja valmistuu laadukkaat puutuotteet vaativimpiinkin tarpeisiin.
Tuotimme puutarhalle uudet verkkosivut, jotka kertovat kattavammin yrityksen toiminnan laajuudesta ja palvelevat paremmin erityisesti puutuotteiden kansainvälistä markkinointia.
01 Huolellinen taustatyö
Sivustosuunnitelma
Projektin alussa laadittiin sivustosuunnitelma, joka sisältää tavoitteiden, kohderyhmien, tärkeimpien palveluiden, viestinnän mielikuvien määrittelyn sekä sivurakenteen.
02 Teknisesti hallittu kokonaisuus
Järkevät ratkaisut
Räikeellä vältetään turhaa teknistä kikkailua ja raskaita toteutuksia, mitkä vaikeuttavat verkkosivujen ylläpitoa jatkossa. Käyttämämme ratkaisut mahdollistavat sen, että melkein kuka tahansa pystyy kehittämään sivuja jatkossa.

03 Simppeli navigointi
3 sekunnin sääntö
Pidämme sivujen rakenteen niin yksinkertaisena, että verkkosivuilta löytyvät tärkeimmät asiat nopeasti. Sivuston tärkein sanoma on löydyttävä etusivulta noin 3 sekunnissa. Partaharjun Puutarhan kolme toimialaa nostettiin etusivun kärkeen, jotta kävijä hahmottaa kokonaisuuden hetkessä ja löytää nopeasti juuri häntä kiinnostavan sisällön. Käyttökokemus on sujuva, selkeä ja looginen niin mobiilissa kuin tietokoneella.
04 Jatkuvasti kehittyvät verkkosivut
Yritys kehittyy – verkkosivut kehittyvät
Partaharjun Puutarhan kanssa saatiin uudet verkkosivut kieliversioineen pystyyn tiukalla aikataululla messuja varten. Sivut palvelevat jo tarkoitustaan erinomaisesti, mutta suunnitelmana on laajentaa ja jatkokehittää sivuja edelleen mm. liidinhankinnan työkaluilla, uusilla kesäisillä kuvilla ja uusilla sisällöillä.

05 Visuaalinen tyylikkyys
Jokainen rakentamamme sivusto on yksilöllinen. Partaharjun Puutarhan verkkosivuprojekti alkoi brändiuudistuksella, mikä olikin oivallinen lähtökohta verkkosivujen ilmeen suunnitteluun. Lopputuloksena syntyi visuaalisesti tyylikäs ja tunnistettava verkkosivusto, joka on aidosti asiakkaansa näköinen.
06 Hakukonenäkyvyys
Hyvä verkkosivu ei vain näytä hyvältä. Sen myös löytyy helposti. Hakukonenäkyvyys huomioidaan Räikeellä niin teknisissä ratkaisuissa kuin sisällön suunnittelussa ja toteutuksessa.