fbpx

Tuotteistus ja konsep­tointi

Projektin tavoitteet:

  • yrityksenne ansaintamallit kehittyvät
  • tuotteenne ja palvelunne selkiytyvät ja niistä tulee helpommin ostettavia
  • yrityksellenne löytyy uusia asiakaskohderyhmiä

 

kotisivut yritykselle

Kaipaatteko tukea siihen, millaisille tuotteille ja palveluille on juuri nyt kysyntää? Pohditteko, mitä tuotteita ja palveluita voisitte myydä verkossa? Tai olisiko tarvetta kehittää palveluiden nimiä, sisältöjä, kohderyhmiä, hinnoittelua, markkinointia ja myyntiä?

Yhdessä Räikeen kanssa toteutettu tuotteistusprojekti innostaa ravistelemaan yrityksen palvelu- ja tuotevalikoimaa, tuomaan ideoita yhteiseen pöytään ja kehittämään uutta.

Kehittämis­projektin vaiheet

1. Kehittämis­suunnitelma

  • tavoitteiden asettaminen
  • suunnitelman laatiminen
  • aikataulusta sopiminen

2. Konseptipaja

  • uusien ansaintamallien kehittäminen
  • palveluiden tuotteistaminen

3. Ratkaisu

  • kirjalliset palvelukuvaukset

Olisiko aika kehittää tuotteistusta?

Blogi

Työnantajamielikuvan kehittäminen on brändityötä

Työnantajamielikuvan kehittäminen on brändityötä

Työnantaja­mielikuvan kehittäminen on brändityötä Positiivinen ja kiinnostava mielikuva yrityksestä työnantajana on tärkeä osa brändiä. Monilla aloilla onnistunut työnantajamielikuva on yksi...

Räikee polku on jatkuvan markkinoinnin tehopalvelu

Räikee polku on jatkuvan markkinoinnin tehopalvelu

Räikee polku on jatkuvan markkinoinnin tehopalvelu Räikee polku on palvelumalli, jossa markkinoinnista tehdään vahvasti tuloslähtöistä. Polku rakentuu kolmelle seurantajaksolle: Kuukausittain...