fbpx
kotisivut yritykselle

Tuotteistus ja konsep­tointi

Projektin tavoitteet:

  • yrityksenne ansaintamallit kehittyvät
  • tuotteenne ja palvelunne selkiytyvät ja niistä tulee helpommin ostettavia
  • yrityksellenne löytyy uusia asiakaskohderyhmiä

Kaipaatteko tukea siihen, millaisille tuotteille ja palveluille on juuri nyt kysyntää? Pohditteko, mitä tuotteita ja palveluita voisitte myydä verkossa? Tai olisiko tarvetta kehittää palveluiden nimiä, sisältöjä, kohderyhmiä, hinnoittelua, markkinointia ja myyntiä?

Yhdessä Räikeen kanssa toteutettu tuotteistusprojekti innostaa ravistelemaan yrityksen palvelu- ja tuotevalikoimaa, tuomaan ideoita yhteiseen pöytään ja kehittämään uutta.

Kehittämis­projektin vaiheet

1. Kehittämis­suunnitelma

  • tavoitteiden asettaminen
  • suunnitelman laatiminen

2. Konseptipaja

Kehitystyö, esim.

  • brändi-identiteetin selkiyttäminen
  • uusien ansaintamallien kehittäminen
  • markkinointistrategian ja -suunnitelman rakentaminen
  • tuotteistaminen

3. Ratkaisu

Kehittämissuunnitelman mukaiset tulokset, esim.

  • palvelukuvaukset
  • brändikirja
  • markkinointisuunnitelma

Varaa tuotteistuksen ideatunti, 99 €

Blogi

Rakennusalan markkinointi

Rakennusalan markkinointi

Vaikka teemmekin markkinointia laajasti eri alojen yrityksille, järjestöille ja julkiselle sektorille, moni on varmaan huomannut, että valtaosa asiakkaistamme on rakennusalalta.