Tuotteistus ja konseptointi
Projektin tavoitteet:
- yrityksenne ansaintamallit kehittyvät
- tuotteenne ja palvelunne selkiytyvät ja niistä tulee helpommin ostettavia
- yrityksellenne löytyy uusia asiakaskohderyhmiä

Kaipaatteko tukea siihen, millaisille tuotteille ja palveluille on juuri nyt kysyntää? Pohditteko, mitä tuotteita ja palveluita voisitte myydä verkossa? Tai olisiko tarvetta kehittää palveluiden nimiä, sisältöjä, kohderyhmiä, hinnoittelua, markkinointia ja myyntiä?
Yhdessä Räikeen kanssa toteutettu tuotteistusprojekti innostaa ravistelemaan yrityksen palvelu- ja tuotevalikoimaa, tuomaan ideoita yhteiseen pöytään ja kehittämään uutta.
Kehittämisprojektin vaiheet
1. Kehittämissuunnitelma
- tavoitteiden asettaminen
- suunnitelman laatiminen
- aikataulusta sopiminen
2. Konseptipaja
- uusien ansaintamallien kehittäminen
- palveluiden tuotteistaminen
3. Ratkaisu
- kirjalliset palvelukuvaukset
Blogi
Markkinointipäällikkö pitää markkinoinnin kokonaisuuden hyppysissä
Olisiko Räikee sinun markkinointipäällikkösi?
Rekry somessa? – Kyllä!
Rekrykampanjat somessa ovat edullisin ja yleensä myös toimivin tapa hakea uutta työvoimaa.
Suunnittelijan suusta: nettisivut
Selkeä, informatiivinen, kaunis. Tällä reseptillä tehdään mielestämme toimivat ja houkuttelevat nettisivut.