Nettisivut

Kotisivut yritykselle – Luo verkkosivuista digitaalinen ostopolku

Verkkosivut ovat yritykselle digitaalisen markkinoinnin tukikohta, johon tiivistyy kaikki oleellinen yrityksen viestinnästä. Nettisivuilla on kaikkein suurin merkitys ensivaikutelman luomisessa asiakkaille. Laadukkaille, tyylikkäille ja asiakkaan ostopolkua tukeville verkkosivuille on ilo ohjata asiakkaita!

Miksi verkkosivut Räikeen kanssa?

1. Huolellinen taustatyö

Sivustosuunnitelma

Toimivat verkkosivut ovat
digitaalisen markkinoinnin tärkein
osa. Siksi myös valmistelemme ne
huolella ja laadimme yhdessä
asiakkaan kanssa
sivustosuunnitelman.

2. Hallittu kokonaisuus

Järkevät tekniset toteutukset

Vältämme turhaa teknistä kikkailua ja liian
raskaita toteutuksia, mitkä voisivat
vaikeuttaa verkkosivujen ylläpitoa jatkossa.
Huolehdimme myös, että sivut toimivat
sujuvasti kaikilla laitteilla.

3. Simppeli navigointi

Kolmen sekunnin sääntö

Pidämme sivujen rakenteen niin
yksinkertaisena, että verkkosivuilta
löytyvät tärkeimmät asiat nopeasti.
Sivuston tärkein sanoma on
löydyttävä 3 sekunnissa.

4. Jatkuvasti kehittyvät verkkosivut

Yritys kehittyy – verkkosivut kehittyvät

Nykyaikainen verkkosivusto kehittyy yrityksen
toiminnan mukana ja on aina
laajennettavissa tarpeen mukaan. Käytämme
ratkaisuja, jotka mahdollistavat kenelle
tahansa sivujen kehittämisen jatkossa.

5. Visuaalinen tyylikkyys

Yksilöllinen graafinen suunnittelu

Verkkosivujen tyylikäs ulkoasu on
meille intohimo. Jokainen sivusto on
yksilöllinen – juuri teidän näköisenne.

6. Löydettävyys

Hakukoneoptimointi

Upeatkaan verkkosivut eivät hyödytä, jos kukaan ei löydä niitä. Räikeen hakusana-analyysi ja hakukoneoptimointi auttavat maksimoimaan näkyvyytenne verkossa.

Hyvät verkkosivut

  • ovat visuaalisesti tyylikkäät ja teknisesti toimivat
  • herättävät potentiaalisessa asiakkaassa kiinnostusta yritystä kohtaan
  • kertovat ytimekkäästi sen, missä yritys voi asiakasta auttaa
  • tuovat lisää kauppaa
Partaharjun Puutarha – Kolme toimialaa yhden brändin alle

Partaharjun Puutarha – Kolme toimialaa yhden brändin alle

Alun perin kukkaviljelyyn keskittynyt Partaharjun Puutarha on vuosikymmenten aikana kasvanut monialaiseksi toimijaksi, ja tänä päivänä sen toiminta jakautuu kolmeen eri osa-alueeseen: kukat, metsätaimet ja puutuotteet. Brändiuudistuksessa haluttiin yhdistää kaikki...

Kareliahoivan uniikki ja lämminhenkinen brändi

Kareliahoivan uniikki ja lämminhenkinen brändi

Kareliahoiva on Joensuussa ja lähialueilla toimiva hoivapalveluyritys, joka tarjoaa kiireetöntä ja yksilöllistä hoivaa elämän eri vaiheisiin – vauvaperheistä ikäihmisiin. Yrityksen toiminnan ytimessä ovat inhimillisyys, asiantuntijuus ja läsnäolo, jotka heijastuvat...

Partaharjun Puutarhan osaaminen esille laadukkailla valokuvilla

Partaharjun Puutarhan osaaminen esille laadukkailla valokuvilla

Tavoitteena tuoda esiin ammattitaito ja tuotteiden laatu Partaharjun Puutarha tarvitsi verkkosivuilleen uusia, laadukkaita kuvia, jotka esittelevät yrityksen puutuotteita, tuotantoympäristöä sekä Puutarhan aluetta. Kuvauksen päätavoitteena oli tuoda esiin Partaharjun...

Matrel Oy – Laatumielikuvaa uusilla verkkosivuilla

Matrel Oy – Laatumielikuvaa uusilla verkkosivuilla

Matrel Oy on teollisuuden sopimusvalmistaja, joka tunnetaan raudanlujasta ammattitaidosta ja korkeasta toimitusvarmuudesta. Matrelin erikoisosaamista ovat mm. teollisuuden automaatiokeskukset ja laitevalmistus.

Hoivakehityksen brändi viestii aikaa ja huolenpitoa

Hoivakehityksen brändi viestii aikaa ja huolenpitoa

Hoivakehityksen brändi rakennettiin tilanteessa, jossa asiakas oli viemässä vanhaa yhdistysmuotoista toimintaa uuteen osakeyhtiöön. Perustettavalle yhtiölle haluttiin brändi, joka luo uutta ilmettä, mutta kunnioittaa perinteitä ja viestii oikeita arvoja. Tässä...

Mikä on sinun tavoitteesi verkkosivuprojektille?

Laita viestiä, niin olemme yhteydessä ja kerromme, miten voisimme auttaa saavuttamaan tavoitteesi!

    Suojattu reCAPTCHA-palvelun avulla
    Tietosuoja - Ehdot