fbpx
kotisivut yritykselle

Brändin rakentaminen

Projektin tavoitteet:

  • brändi-identiteetti ja ydinviesti selkiytyvät
  • yrityksen visuaalinen ilme rakentuu
  • tunnettuus paranee

Brändi on sitä, mitä yrityksestä näkyy – ja toivotaan näkyvän – ulospäin. Se ei ole kuitenkaan vain visuaalista ilmettä, vaan brändityössä ollaan mitä suuremmissa määrin sen äärellä, miksi yritys on olemassa ja miten se pyrkii muuttamaan maailmaa.

Selkeä ja yhdenmukainen brändi-identiteetti vahvistaa yrityksen haluttua viestiä. Onnistunut brändi on yksi yrityksen menestystekijöitä. Se luo tunnettuutta, kykyä erottua ja antaa suuntaviivat yrityksen arkeen. Brändäysprojektin tuloksena syntyy yleensä brändikirja, joka ohjaa yrityksen arkea, markkinointia ja toiminnan suunnittelua.

Brändikirjan oleellista sisältöä ovat mm.

  • brändi-identiteetti (arvot, visio, tarkoitus, menestystekijät)
  • kohderyhmät ja ydinviesti
  • visuaalinen ilme

 

Kehittämis­projektin vaiheet

1. Kehittämis­suunnitelma

  • tavoitteiden asettaminen
  • suunnitelman laatiminen

2. Konseptipaja

Kehitystyö, esim.

  • brändi-identiteetin selkiyttäminen
  • uusien ansaintamallien kehittäminen
  • markkinointistrategian ja -suunnitelman rakentaminen
  • tuotteistaminen

3. Ratkaisu

Kehittämissuunnitelman mukaiset tulokset, esim.

  • palvelukuvaukset
  • brändikirja
  • markkinointisuunnitelma

Varaa brändin kehittämisen ideatunti, 99 €

Blogi

Rakennusalan markkinointi

Rakennusalan markkinointi

Vaikka teemmekin markkinointia laajasti eri alojen yrityksille, järjestöille ja julkiselle sektorille, moni on varmaan huomannut, että valtaosa asiakkaistamme on rakennusalalta.