Blogi
Referenssitarinoiden ja asiantuntijasisällön voima
Miten vakuutan B2B-ostajan?
Sisällöntuotanto
Ammattimainen sisällöntuotanto on avain menestyksekkääseen digitaaliseen markkinointiin.
Messuosaston suunnittelu
Messujen suunnittelu saattaa äkkiseltään tuntua yksinkertaiselta: pakkaa tuotteet, nappaa mukaan käyntikortit ja muutama ilmainen näyte, ilmesty paikalle ja laita tavarat esille. Helppoa, eikö? Totuus on kuitenkin toinen.
Arvot ja ihmiset uuden ilmeen takana
Räikeellä on ollut sama pinkki ilme sitten perustamisen. Tarina kertoo, että Räikeen logo on itse asiassa ensimmäinen logo, jonka Kapu on koskaan suunnitellut. Pari viimeistä vuotta on ollut yrityksessä positiivista kasvun aikaa, ja uudistuksia on tullut myös palveluihin. Niinpä päätimme, että nyt on myös ilmeen aika uudistua.
Yleinen arvonlisäverokanta muuttuu
Muutos vaikuttaa palveluidemme verollisiin hintoihin.
Räikee Oy:n brändi uudistui – kasvua haetaan digimarkkinoinnista
Tiedote 1.8.2024
Uusi joustava sisällöntuotannon malli
Kehitimme asiakkaidemme tarpeeseen uuden, joustavamman sisällöntuotannon palvelumallin.
Räikeen tiimi lomalla viikon 26
Lomatiedote
Asiakastarina rakentaa luottamusta, helpottaa asiakkaan päätöksentekoa ja auttaa erottautumaan kilpailijoista
Oletteko saaneet asiakkailtanne hyvää palautetta työstänne? Asiakkaiden positiivisista kokemuksista kannattaa myös kertoa muille!
Räikee uudistuu ja kasvaa
Räikeen kuulumisia kasvun, palveluiden kehittymisen ja rekrytoinnin näkökulmasta.
Facebook & Instagram -mainonta: Yhteistyöllä tuloksiin
Tässä blogikirjoituksessa keskitymme siihen, kuinka yhteistyöllä, laadukkaalla sisällöllä ja visuaalisuudella voidaan saavuttaa merkittäviä tuloksia Facebookissa ja Instagramissa.
Puhu äänellä, jonka asiakas kuulee
Vaikeasti ymmärrettävä ammattisanasto eli ns. ammattijargon hämmentää, etäännyttää ja luo epävarmuutta asiakkaassa. Kun tavoitteena on tukea asiakkaan ostopäätöstä, kannattaa puhua asiakkaan kanssa samaa kieltä.
Rekry somessa? – Kyllä!
Olemme auttaneet yrityksiä löytämään somen avulla työntekijöitä aina hitsaajista rakennusapumiehiin, asentajiin, kuljettajiin ja tuotantojohtajiin. Todella monen onnistuneen rekryn kokemuksella uskallamme luvata, että kannattaa kokeilla. Mutta miten?
Nettisivujen rakentaminen vaiheittain – Joustava ja kustannustehokas valinta
Tämä on usein erityisesti mikroyritykselle mukavin malli kehittää markkinoinnin mullistavat verkkosivut.
Logon suunnittelu
Luomme tarinoita kertovia, mieleenpainuvia logoja, jotka auttavat yritystäsi erottumaan.
Innovaatioiden kosmoksen tislaamo
The real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes, but in having new eyes. -Marcel Proust
Kasvu-uralla
Vuoden 2022 alusta aloitimme Räikee Oy:ssä uuden, vahvan kehittämisen aikakauden. Kasvun ja kannattavuuden varmistamiseksi oli rakennettava uusi myyntistrategia ja laadittava kasvun tueksi sopivat talouden tavoitteet ja mittarit.
Onko yrityksesi kotisivuilla päivittämisen tarvetta?
Yrityksen nettisivut vaativat säännöllistä sisältöjen päivittämistä, koska yrityksen toimintakin yleensä uudistuu, muttuu ja kasvaa. Olemme huomanneet, että monessa yrityksessä pohditaan, saataisiko nykyiset nettisivut kuntoon pienellä päivityksellä vai tarvitaanko kokonaan uusi sivusto.
Verkkopalvelujen saavutettavuus
Verkkopalvelun saavutettavuus tarkoittaa sitä, että verkkopalvelua voidaan käyttää mahdollisimman monella erilaisella päätelaitteella ja verkkoselaimella, sekä tarvittaessa myös apuvälineiden avulla.
Hakukoneoptimointi
Hakukoneoptimointi on tärkeä osa verkkosivujen toteutusta. Hakukoneoptimointia voi myös jatkuvasti kehittää ja parantaa olemassa oleville nettisivuille.
Sosiaalinen media
Toimiva, yrityksen itsensä näköinen ja aktiivinen some tarjoaa potentiaaliselle asiakkaalle nopeasti ja helposti tietoa palveluista/tuotteista ja tekee yrityksestä asiaakkaan näkökulmasta helpommin lähestyttävän.
Digikampanjat
Edelleen monissa yrityksissä elää harha, että markkinointi on hoidettu, kun nettisivut tai verkkokauppa on pystyssä. Käytännössä asia ei ole näin – eihän kivijalkakauppaankaan löydä kukaan ilman aktiivista markkinointia.
Toteutimme Coach Raution nettisivut: ”Täysi kymppi!”
Lähdimme Piian kanssa tavoittelemaan juuri hänen yrityksensä näköisiä sivuja, joista huokuisi se sama välittäminen ja aito tekemisen meininki, joka värittää koko Coach Raution toimintaa.
Räikee polku on jatkuvan markkinoinnin tehopalvelu
Räikee polku on palvelumalli, jossa markkinoinnista tehdään vahvasti tuloslähtöistä. Polku rakentuu kolmelle seurantajaksolle: Kuukausittain (toimenpiteet ja raportointi) 3 kk jaksoissa (laajempi kampanjaraportointi, markkinoinnin kehittäminen ja...
Brändikirja ohjaa markkinointia
Brändi on sitä, mitä yrityksestä näkyy – ja toivotaan näkyvän – ulospäin. Se ei ole kuitenkaan vain visuaalista ilmettä, vaan brändityössä ollaan mitä suuremmissa määrin sen äärellä, miksi yritys on olemassa ja miten se pyrkii muuttamaan maailmaa.
Työnantajamielikuvan kehittäminen on brändityötä
Positiivinen ja kiinnostava mielikuva yrityksestä työnantajana on tärkeä osa brändiä. Monilla aloilla onnistunut työnantajamielikuva on yksi tärkeimmistä asioista markkinoinnissa, jopa yrityksen elinehto.
Tuotteistusta ja uusia ideoita
Tuotteistusprojekti auttaa selkiyttämään tuote- ja palvelukonseptin.
Suunnittelijan suusta: Nettisivut
Selkeä, informatiivinen, kaunis. Tällä reseptillä tehdään mielestämme toimivat ja houkuttelevat nettisivut. Ja nimenomaan tässä järjestyksessä.
Räikee Oy:n toiminta kehittyy
Jarkko Vepsäläinen uudeksi osakkaaksi